心情麻麻 - ☆TiNg_8號筆記★ - QOOZA BLOG 網上日誌
☆TiNg_8號筆記★
很輕鬆呀,比個cM我喇
s06096
暱稱: 色和尚
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
~WeLcOmE~
eingzone.com
My MSN
leungyuettingwilson
最新文章
..
:D
2010-05-18
Fashion Show
:D:D
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
我的Qooza
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 665
今日人氣: 9
累積人氣: 8878
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 21 日  星期六   晴天


心情麻麻 愉快 分類: 未分類

3月20日

琴日,係Fashion Show

1開始係f.2開始先

有好多野睇,d衫好靚呀

跟住,到f.1勁快咁行曬

睇緊個陣,好多人叫我個名囉

好心你地唔好玩啦

跟住,來個小息先

最後到f.3

好好睇呀,d食物好搞笑,尤其係甘大滋

仲有d女仔既衫,好靚呀

到最後,全部人出曬來,我見到Leona好似跌跤囉

係唔係比人踩到呀,有冇事呀?

放左學,出去食野,同八哥去食野

食左2個鐘,番學校幫a grade吹雞

做得好差呀,到最後因為佢地遲左開波,所以我早走

學鼓個時又係個道做咩

不過我已經完成左Rock slow啦,好爽呀,仲好型呀

3月21日

今日,1早上

係咁溫書,因為下午要去旺角買衫

所以好乖,溫書,溫左中國歷史

下午,同joe lam去買野

首先去左食野,跟住陪joe lam去買鞋先

佢買左對Leborn James最新個對,好似$959,折左9折囉

但係行左差唔多1hour,先去買衫

我地每人買左2件

我而2件囉

最後番來比sam叫我去打波

打到7點番屋企…

 

 

 




訪客留言 (返回 s06096 的日誌)


kobehon 於 2009-03-23 11:34 PM 發表:
 CM黎喇,
我都好想認認真真咁打一次波...=  =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
咁咪認真打番場囉
Posted at 2009-03-24 07:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yani_ni 於 2009-03-23 08:13 PM 發表:
Comment :]
要回牙 !!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
ok
Posted at 2009-03-23 08:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_sam_lam 於 2009-03-22 10:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-03-23 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



swing_1005 於 2009-03-22 06:06 PM 發表:
COMMENT=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
Posted at 2009-03-22 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JeNnYChOw 於 2009-03-22 04:13 PM 發表:
COMMENT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
Posted at 2009-03-22 06:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joelam17 於 2009-03-22 10:39 AM 發表:
我有一件唔岩牙>3<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我2件都好恰身呀
Posted at 2009-03-22 11:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveyanyibb 於 2009-03-21 10:03 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
Posted at 2009-03-22 11:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jellyyau 於 2009-03-21 09:52 PM 發表:
CM*(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"點解留2次既cM
Posted at 2009-03-22 11:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jellyyau 於 2009-03-21 09:51 PM 發表:
 FASHION SHOW D 3 係好靚^..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都覺呀,尤其係女仔個d
不過甘大滋真係好搞笑
Posted at 2009-03-22 11:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jellyyau 於 2009-03-21 09:51 PM 發表:
CM*(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
Posted at 2009-03-22 11:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]