3月23日星期1
琴日,係星期1,應該冇咩特別
不過都報告下啦
Chinese
好無聊呀,睡左覺…
睡完之後落堂,好精神呀
H.E
Mr.chow有野做,唔得閑上堂,正呀
同人傾班camp既野
傾得好開心,不過我係唔會請你去嫁
I.S
唔知做左d咩,啊
好似係做實驗呀
V.A
畫隻死人頭手,好難畫呀
放棄啦,因為唔識畫畫
Eng
係咁聽James and giant peach囉
Maths
係咁計數呀
放左學打波,跟住番屋企
3月24星期2
好似冇咩特別
不過,係P.E堂
因為冇得上堂,所以同Mr.Chan傾野
比佢話我壞左好多,仲有我阿媽打過比佢
話我好難教囉,原來我真的是壞了
跟住,lunchtime,因為球場好多水
所以我…(秘密呀)
整到我隻手紫曬,仲時時都痛tim
放學都係打波,不過之前去睇鐵打個道,比人撞到又痛過
所以我咪唔打番屋企睇鐵打,報告完畢啦…
|