由camp番左出尼 - ☆TiNg_8號筆記★ - QOOZA BLOG 網上日誌
☆TiNg_8號筆記★
很輕鬆呀,比個cM我喇
s06096
暱稱: 色和尚
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
~WeLcOmE~
eingzone.com
My MSN
leungyuettingwilson
最新文章
..
:D
2010-05-18
Fashion Show
:D:D
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
我的Qooza
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 665
今日人氣: 2
累積人氣: 8881
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 18 日  星期六   晴天


由camp番左出尼 開心 分類: 未分類

各位我番左尼喇,有冇人掛住先講笑炸

第1日入camp講無奈

係道玩埋d野外定向,不過我都係係道傾電話Dick"Lister""對唔住呀

但係我一收線都已經幫你地搵到2個喇都算幫左手

跟住玩完番房沖涼,好可惜我等左個幾鐘都未到我沖,最後12點幾沖到喇

但係沖完要聽Mr.Chan講鬼故,不過係道打機

第二日係camp

唉,d早餐,午餐,晚餐,都好難食呀,係個個時候我出奇咁講掛住媽媽

食完早餐,自由活動,不過唔知做咩,所以拎左部PSP同人連機打

打到12點囉點知Mr.Chan又係道連埋1份,姐係有5,6條友打機,其他人係道玩yoyo

跟住又食飯,之後玩咩咩陣,好易姐

之後番去,同Lister"Dick佢地行行下,我比Leona"Swing捉去影貼紙相

好采最後冇影,不過唔見曬d男仔,同女仔玩

番房途中,見到:

青蛙做愛不過係大路道做

仲有

需然唔係個個字,但係差唔多

最後,冇野做入左女仔個邊玩囉

到最後本身BBQ,但係落雨冇得B,將d食物煮熟尼食,好難食呀

最後到9點,玩水戰,將個氣球裡面整水

我好勁,一開始跑入Mr.Chan基地,偷一樣野係會贏既野

我跑呀跑,最後我拎左,贏埋,太強

之後,亂戰,我一開始同Mr.Chan玩,我閃曬

跟住一個水波,好似羅旋丸咁炸落去佢道,但係唔爆囉

個波唔爆,我咪死囉,比Mr.Chan,唉,唔講

靜係知我一番去房濕曬,不過都係等人沖完涼

最後又講鬼故,聽到1點幾,跟住打機打到4點

第三日camp

早餐食垃圾野,跟住全部人,去曬女仔房玩

跟住,玩到咁上下,走出camp

途中見到:

好多牛呀

最後,落左元朗,Mr.Chan請食糖水

食完咪番屋企,跟住去學鼓

番到屋企,又出去Carol生日會,Carol生日快樂

應該冇咩,打到好累呀,拜拜

最可惜係你冇去,唔係可能仲好玩

 全部比人偷拍

22days




訪客留言 (返回 s06096 的日誌)


kobehon 於 2009-04-19 12:07 PM 發表:
 CMCM,
你就正啦有camp去...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
係呀,幾好玩,有ok多奇遇
Posted at 2009-04-19 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



swing_1005 於 2009-04-18 10:45 PM 發表:
不如下之真係同你貼貼呀!
好吾好呀?!
同埋你個xxx+sally呀好吾好呀?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下,你講笑炸
是但你喇,聽你地講喇
Posted at 2009-04-19 10:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jellyyau 於 2009-04-18 10:35 PM 發表:
 CM*(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx""
Posted at 2009-04-19 10:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JeNnYChOw 於 2009-04-18 09:09 PM 發表:
COMMENT"
無奈囉......頌年樓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
有幾無奈先???
Posted at 2009-04-18 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dy0393 於 2009-04-18 07:43 PM 發表:
我都岩岩打完blog~~~依2日唔知點解,唔夠訓~!! 睇下我幾比面你,打完blog第一個cm你~~^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁好呀,點解我個名全部都係紅色既
Posted at 2009-04-18 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eddiekelly 於 2009-04-18 07:31 PM 發表:
 2.cm!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
 
Posted at 2009-04-18 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



snowfox 於 2009-04-18 01:35 PM 發表:
 青蛙福圖好好笑xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀,做野都咁光明正大,係馬路中心做囉
Posted at 2009-04-18 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]