輸左 - ☆TiNg_8號筆記★ - QOOZA BLOG 網上日誌
☆TiNg_8號筆記★
很輕鬆呀,比個cM我喇
s06096
暱稱: 色和尚
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
~WeLcOmE~
eingzone.com
My MSN
leungyuettingwilson
最新文章
..
:D
2010-05-18
Fashion Show
:D:D
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
我的Qooza
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 665
今日人氣: 22
累積人氣: 8977
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


輸左 無奈 分類: 未分類

4月22日星期3

而1日係2V挑我地機

係係lunchtime,不過我地恰恰好得5個人,仲要係3男2女

人地就有勁多後備換

好支力

勁慘囉,我地平均身高都唔夠佢地高囉

輸3分,算喇,輸就係輸

我認...唔打喇,88




訪客留言 (返回 s06096 的日誌)


lokyuen 於 2009-04-26 06:03 PM 發表:
 ``CoMmEnT____=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx""
Posted at 2009-04-26 06:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



smiley_eva 於 2009-04-26 01:04 AM 發表:
 comment啦:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2009-04-26 06:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



holie_yin 於 2009-04-24 06:14 PM 發表:
 CM"=]=]
今次輸3分...咁下次贏返佢地咪得L0..."
"豪華團"咪姐係JessiCA 囉...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx""
下次,都冇下次喇
我都係唔明囉,影個個位叫豪華團
Posted at 2009-04-25 09:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dy0393 於 2009-04-24 01:00 PM 發表:
哈哈~~3分姐~~~唔緊要啦,勁果幾個都未出晒都係輸3分~~
果3個一齊上埸我估可以再拉近D分~~無人講話要帶PE,D人點打啊~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咩勁個幾個呀,你算係咩意思先
前1日叫曬嫁喇,佢地仲話好tim
Posted at 2009-04-25 09:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LovE_U_822 於 2009-04-23 10:18 PM 發表:
 岩岩個cm係講緊你話我篇qooza太長- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 算喇算喇
Posted at 2009-04-24 08:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LovE_U_822 於 2009-04-23 10:17 PM 發表:
 對吾住對吾住!
係我錯係我錯-v-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveyanyibb 於 2009-04-23 09:19 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx""
 
Posted at 2009-04-23 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eddiekelly 於 2009-04-23 09:12 PM 發表:
 1.cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx""
Posted at 2009-04-23 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]