成日落雨 - ☆TiNg_8號筆記★ - QOOZA BLOG 網上日誌
☆TiNg_8號筆記★
很輕鬆呀,比個cM我喇
s06096
暱稱: 色和尚
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
~WeLcOmE~
eingzone.com
My MSN
leungyuettingwilson
最新文章
..
:D
2010-05-18
Fashion Show
:D:D
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
我的Qooza
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 665
今日人氣: 81
累積人氣: 9036
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


成日落雨 不滿 分類: 未分類

5月26日星期2

嘩,早上

Music:考樂器,嘩,驚到我死下死下

考個陣勁驚,打到勁快,好采係快歌,恰恰好

Ms.Au話我有好大進步不過佢係針對我個bo,讚我有d驚

不過算喇,都已經考完

放學,叫我做球証,但係我想打波喎

女子組打波勁正,笑爆肚

不過最後都打左1個鐘頭波

最後番屋企

5月27日星期3

今日係ProjectLearningDay

跟黃楊,聽佢講書

好采,佢今日唔番要考跳舞試

同佢sd msg,咁先冇咁悶炸

最後落堂,本身去坑口打波

但係冇喇喇落勁大雨,最後係屋企睡覺,因為本身都有d病病地

你剪頭髮,好其待見到你

5月28日星期4

今日係放假

早上本身去打波,但係有NBA

samb尼左我屋企一齊睇呀

湖人對金塊,好開心呀,親愛既kobebryant贏左波

場數領先3:2

跟住12點幾去坑口打波

有Tommy"Tiga"Joelam"Sam"Alvin"八哥

點解Tommy會知嫁,f5都知,死肥仔你講d咩呀

最後,去左新都城玩康樂棋,玩左2hours

最後6點番屋企

我一定要拎到社際冠軍,將個金牌送左比你,你信我,一定得既




訪客留言 (返回 s06096 的日誌)


wendy718 於 2009-05-31 05:53 PM 發表:
 唔該你小息乖D:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 得喇,我一向都咁乖
Posted at 2009-06-01 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karmen=] 於 2009-05-31 05:06 PM 發表:
拎唔到你知會點架喇..=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你又點知拎唔到,輸左咪最多買禮物比你
但係唔知係邊道拎個金牌比佢
Posted at 2009-05-31 05:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_sam_lam 於 2009-05-30 11:20 PM 發表:
你....
我係度ge話你型到咩?!
見你咁串...
我都係吾做後備la=]
仲要入夠三十分!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我冇話你話我型呀,我一向打波都咁型
我串...!!!e d係鬥志呀,你唔係都想要金牌咩?
你都冇得做後備,唔夠人呀
你入30分,咁我咪40分,哈哈
Posted at 2009-05-31 09:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_sam_lam 於 2009-05-30 07:50 PM 發表:
見你咁有決心=]
我就比你型la
我做後備la^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 難道你冇決心,我係為左報上年既仇&.....
我一向都咁型,唔洗喇,唔想咁型呀
你做後備!!!都唔夠人
Posted at 2009-05-30 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KaRmEnLaM 於 2009-05-30 11:41 AM 發表:
咁你記住加油拎個冠軍喇..(奸笑中~)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好呀,但係點解你要奸笑既
Posted at 2009-05-30 05:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winkychan926 於 2009-05-30 10:04 AM 發表:
c0mm3nt=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx""
Posted at 2009-05-30 05:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joelam17 於 2009-05-28 11:43 PM 發表:
我係唔會俾你拎到金牌架!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你講野呀,你睇住尼喇
為左佢,我一定要
Posted at 2009-05-29 06:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]