| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
想番學呀  |
分類: 未分類 |
日日係屋企都唔知做咩
1起身就去食野
跟住就打機,再睇電視
睇完之後,又打機
打完機呢,又再睇電視
跟住食晚餐,最後睇電視睇到12點就訓覺
好采星期5比martin約左
我諗應該唔會好似上次咁撞車喇掛
林楊我唔要再同你1架車嫁喇^^
|
網主回覆
f.2我地班人真係玩得好癲呀,幾開心呀 Posted at 2009-08-29 09:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-08-29 09:31 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我先吾要同你同八哥一架車呀!!兩次都係''殺''左車...你地仲係度踩...仲要話我tim= =''
|
網主回覆
係咩,咁就好喇
係咩呀!!!><唔好昆我 Posted at 2009-08-28 09:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kam07 於 2009-08-26 09:49 PM 發表:
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-08-28 09:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀,不詳人林楊我驚驚 Posted at 2009-08-28 09:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-08-28 09:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁就好喇^^ Posted at 2009-08-28 09:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx""
我當然做曬喇,唔係冇得出街^^ Posted at 2009-08-28 09:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|