想番學呀 - ☆TiNg_8號筆記★ - QOOZA BLOG 網上日誌
☆TiNg_8號筆記★
很輕鬆呀,比個cM我喇
s06096
暱稱: 色和尚
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
~WeLcOmE~
eingzone.com
My MSN
leungyuettingwilson
最新文章
..
:D
2010-05-18
Fashion Show
:D:D
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
我的Qooza
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 665
今日人氣: 138
累積人氣: 9309
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


想番學呀 鬱悶 分類: 未分類

日日係屋企都唔知做咩

1起身就去食野

跟住就打機,再睇電視

睇完之後,又打機

打完機呢,又再睇電視

跟住食晚餐,最後睇電視睇到12點就訓覺

好采星期5比martin約左

我諗應該唔會好似上次咁撞車喇掛

林楊我唔要再同你1架車嫁喇^^




訪客留言 (返回 s06096 的日誌)


jellyyau 於 2009-08-28 01:43 PM 發表:
 如果番學仲係f2既話.我都想番.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 f.2我地班人真係玩得好癲呀,幾開心呀
Posted at 2009-08-29 09:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lokyuen 於 2009-08-28 10:10 AM 發表:
 `';c0mm3nT`';)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx""
Posted at 2009-08-29 09:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_sam_lam 於 2009-08-27 08:31 PM 發表:
我先吾要同你同八哥一架車呀!!兩次都係''殺''左車...你地仲係度踩...仲要話我tim= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係咩,咁就好喇
係咩呀!!!><唔好昆我
Posted at 2009-08-28 09:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kam07 於 2009-08-26 09:49 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx""
Posted at 2009-08-28 09:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joelam17 於 2009-08-26 05:17 PM 發表:
我都唔想同佢一架車牙>佢去牙!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀,不詳人林楊我驚驚
Posted at 2009-08-28 09:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LovE_U_822 於 2009-08-26 03:46 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx""
Posted at 2009-08-28 09:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MichaelTse 於 2009-08-26 02:52 PM 發表:
林陽今次好似唔去^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁就好喇^^
Posted at 2009-08-28 09:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



holie_yin 於 2009-08-26 02:09 PM 發表:
 No,1 CommEnt`=)
做曬功課未吖?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx""
我當然做曬喇,唔係冇得出街^^
Posted at 2009-08-28 09:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]