| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 14 日 星期六  |
學界要加油  |
分類: 未分類 |
星期5
星期5打學界,打6點
本身諗住一定贏嫁嘛,點知輸左
打劉黃發,輸左囉
不過仲有2場
1場大雄,另1場係Qes
2隊都好弱姐
我諗我要學打波個時出聲
|
網主回覆
點解話我斯文呀??!
Posted at 2009-11-24 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-24 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-24 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-24 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-24 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-24 09:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-24 09:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-24 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-24 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|