| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
....  |
分類: 未分類 |
好野,爆左眼鏡
我星期日去左配眼鏡
配左籃色既眼鏡+con
不過con靜係打波先戴
又買左對Leborn既新鞋 ....係呃老豆嫁
遲d呃埋佢買對KobeDreamSeason比我
期待呃到老豆
唔打喇,要溫I.H WWI
聽日要Dict & Quiz
|
|
|
CommEnT foR 牙哥 =) 你真系好勤力喎...Add OiL
|
網主回覆
唔洗 Posted at 2009-11-30 07:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-30 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
m3i_ 於 2009-11-25 10:06 AM 發表:
`CM(: 藍色都5襯你... 你個BG好有趣
|
網主回覆
thx""
有幾有趣 呀?! Posted at 2009-11-30 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-30 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2009-11-30 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx""
Posted at 2009-11-30 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|