上左ive之後
英文雖然進步左好多
但係亦都爛口左好多
雖然我並唔係特別想講粗口
但係
粗口就好似變左口頭禪
總會沖口而出
雖則未至於問候人地父母
最多都係_ 你同埋_ 你
不過我自已都唔好意思
猶記得聖經以弗所書4:29 有云
污穢的言語、一句不可出口、只要隨事說造就人的好話、叫聽見的人得益處。
也記得箴言4:23也說
你要保守你心 勝過保守一切 因為一生的果效 是由心發出
也許正如某某所講,講粗口講得多會變成習慣
天父啊
懇求你令我唔好養成一個壞習慣
就算係咩情況都好都唔好講粗口