雖然我唔信風水命理
但係不得不承認我的磪冇桃花運
不過又有咩所謂
起碼我e+生活得好開心
每日溫陣書
間唔中打下機
或者同朋友食餐飯
都幾寫意、幾痛快
黃易講得好
人生既意義在於探索
每日都有唔同既機會、際遇等緊你去碰上、尋覓
正因為你唔知道聽日會發生咩事
所以生命先顯得可貴、神秘
如果你咩都擁有
那麼做人仲有咩意思?
我最近開始明白到e+冇愛情
唔代表將來冇愛情
就算e+有
都唔代表係永恆
或許下一次
我會搵到真愛掛~
雖然有部分人同我講
妳係一個愛情泛濫既人
不過我到最係都係選擇相信妳唔係咁既人
至於係咩原因
或者係我唔希望再因為唔信任既關系,而失去一個好朋友
|