qz,唔經唔覺比我塵封左一段時間
無辦法la
最近真係好多野要做...
琴日係家長日
我負責做presentation
第一次做
算係不過不失la~~
派表果下,
其他科都ok
不過數學就..........
新目標:
我要數學合格啊!!!