不進則退 =]
失敗左,就係失敗左
既然都已經成為一個無可改變既事實
與其繼續回首往事, 倒不如展眼將來
畢竟,條路仍然要繼續走下去 =]
愛情方面,
其實諗深一層
就算比我得到愛情
到最後,我都會傷害到對方
因為,我始終唔識點樣去愛一個人.....
或許,我得唔到係最好既結局 =]
可能其實一開始,我已經係做錯左
畢竟,當初我的磪係一廂情願咁相信對方既謊言.......
學業方面,
0.1既距離算得上咩丫?
我連30分既距離,都克服左la
0.1既距離,我會唔掂?
魚....
要妳擔心我,真係好對唔住啊 ><
|