今日
繼續係大合唱練習
朝早八點幾番學
行到龍翔道,撞到嘉玟
then,同佢一齊番去學校
番到去,練左陣
then,入hall綵排
唱到中途,我發覺我唱錯歌詞-,-
不過好彩係成班人一齊唱姐
我唱錯左,應該冇人發覺既=]
then,到左 lunch時間
我同嘉玟一齊出去買飯番黎食
番黎途中,撞到熟人
佢地一見到我地,即刻用d奇怪既目光望住我地..........
番到學校,同佢一齊同抬食飯果陣
又有人用d奇怪既目光望住我地-,-
我澄清一句
我同佢係好朋友姐
絕對唔係男,女朋友關係
我仍然係單身=]
then,入hall睇音樂劇
個人覺得都好睇
|