最近都係做功課,溫書
差唔多晚晚兩點幾先訓
我發覺我真係愛上左讀書....
而家每晚都起到溫書,溫書再溫書
雖然咁樣搏命溫書,令我既成績進步左唔少
但係同時都失去左好多野
打機既時間,訓教既時間,甚至連睇電視既時間都失去埋
淨低一身病痛(因為搏命溫書,搞到e+病左...)
突然間,好想好好咁休息番一日.......