今日,我去換眼鏡,順路驗眼
驗完眼
個驗眠師同我講
我副眼鏡彎得好厲害
以致我雙眼望野既聚焦位聚焦左起上方
加上,長時間習慣用呢個角度睇野
所以,我一用正常既角度去睇野,睇既野便會出現誤差
佢話六百個人入面先得一個人有d咁既情況...................
唯一解救既方法係
買過一副眼鏡
而且要改下個壞習慣,唔好再用果個角度睇野
但係,因為呢個壞習慣有兩年咁耐,所以一時之間冇咁快適應到
至少需要一個禮拜,比對眼適應番
而且,起呢段時期,我睇野會好檬,有誤差,有虛影,超立體
能見度得四至五米....
|