|
|
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
2009-05-01  |
分類: 未分類 |
今天,黎瑋罕有咁約我同商湯一齊去蹓冰,
去之前,我地先去黎瑋的家玩陣,
黎瑋打ps2超勁,我完全唔夠佢打,
跟住我地去左Bruger K食漢堡包,
Bruger K既漢堡包個分量十分大
入面份料比M記多
不過價錢就.............
食飽後,我地坐MTR去西9龍,
去到後,我地直上八樓玩蹓冰,
這是我第二次玩蹓冰,
感覺良好
在玩蹓冰時,我不小心滑倒了兩,三次
真的好痛呢!
有人話若想蹓冰蹓得好,必先滑倒多幾次
唔知這句話真定假呢?
|
« | 484 | 485 | 486 | 487 | 488 | 489 | 490 | 491 | 492 | 493 | »
|