琴晚去左海洋公園哈囉喂.......
有17個人......
仲見番小學個fd
玩左3個機動遊戲
2.5間鬼屋
最正都係鐵路果間鬼屋
仲見到黃版MJ
歐歐有2次俾人嚇到尖叫
玩滑浪飛船......濕晒=3=
有個fd叫到失埋聲.......
下年一定再去
點解係2.5間鬼屋呢?
因為有一間係要一對一....so......走左
仲見到曾由佢地
http://www.facebook.com/album.php?aid=2038624&id=1402656556&l=3ea582d830
海洋公園哈囉喂.....相簿=]
|