Happy twenty-Ten!
我琴晚一開始同廖良出太古~
之後mega ice~唔開心既事就發生左~!
我發現有人昆我~
其實廖良一早就同我講左~
但係我唔係幾信~
雖然最後都比人昆左~
不過我冇嬲~
我知道佢一定有佢既原因~
只要佢開心就得~
我冇乜所謂~
之後歐歐溜完冰~
佢表弟又叫我"大表哥"~
又見到"孖lin"..."呀星"...仲有d唔記得叫乜名~
之後同廖良...歐歐搭的士去調景嶺~
搵祼泳同呀lam.....
廖良走左....
我挽到2:00....
我希望你可以比一次機會我~
我只會愛你一個~
信我一次~
比我做你另一半~
比多一個人錫你~
|