無聊~發
無野做開黎玩下~
s07088
暱稱: 發
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-28
2010-04-24
2010-04-14
2010-04-09
2010-03-31
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥MRs*墨丸`
水 母 ❤``
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 665
今日人氣: 14
累積人氣: 6007
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


已經考左4日.... 分類: 未分類

已經考左4日....
 

化學失敗左...........
 

我有溫嫁
 

但係記唔入腦
 

辛苦
 

星期日到依加
 

only 係訓左十個鐘

今晚又要通頂
 

我經公勢在必得

我要上番去
 

我上過嘅就一定可以上多次
 

我數學要70~100分
 

我已經放棄左西史
 

我要有D科入全級頭10

要下戰書就下la~

(跨科英語.....中史&西史不接受下戰書!!!)

 






訪客留言 (返回 s07088 的日誌)


Boshan 於 2010-01-09 11:13 PM 發表:
cm:)))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Robert328 於 2010-01-08 02:49 PM 發表:
我地打飛機鬥遠呀!!! .\/.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babe_regen 於 2010-01-08 12:53 PM 發表:
WOW 期待下你既分數先@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



derrickliu 於 2010-01-08 01:04 AM 發表:
等我做你對手啦!!中史,西史
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



puiking 於 2010-01-07 11:04 PM 發表:
全級頭10??
加油!加油!加油!加油!加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheukhin5200 於 2010-01-07 10:41 PM 發表:
數學...同我v.s.
大家都補英皇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tszling_0225 於 2010-01-07 07:43 PM 發表:
COMMent:)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ShukWing520 於 2010-01-07 07:43 PM 發表:
哈哈...好勁呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kam9092 於 2010-01-07 07:39 PM 發表:
好,中史同我鬥高分,我下戰書!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ShukWing520 於 2010-01-07 07:04 PM 發表:
加油~COmmEnT=]....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]