好正呀!!!
今日有6堂唔洗上~
喺到挽誠實or大膽~
比佢摸左一下頭~
((我唔洗頭la~)講笑~)
呀毛其實我見到嫁~
唔係講笑~
我真係有妒忌~
不過都冇用la~
LWY可能講得岩癡情都係冇用~
不過我除左癡情仲可以做D咩?!
唉...我諗我會未戀先失...
我到低係多疑定多情呢?!
唔開心嘅野唔好再講LUR~
Yo!Man!
聽日班排呀!
對F班呀!
雅慧姐救命-3-
放學一開始喺新翼打~
之後發生左d野~
之後又去左寶康果到打~
打到6點幾~
差唔多7點~
聽日一定唔會輸~
聽晚去青協~
著新3=]
LHC...love you...53日
53日可能係好少~
但係對我黎講~
唔只係日數咁簡單~
唔該留CM....比D回應...PLZ
|