今日我地去左海洋公園玩...
好正呀!!!
一開始介紹便便...
之後去左玩...
玩左越礦"非"車...
澄澄坐喺我則邊....
我超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超
超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超
超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超
超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超
超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超
超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超超
乘以N次
之後又玩太空摩天輪...
令次澄澄冇同我一齊...
佢話"XX"喎...
好大離心力呀....
之後去左上課程...
上完....
之後我地去左食野....
羅拔佢地玩.......
冇咩心機打....
遲d先打番..../_\
呀妹(呀LAM)又走左....
澄澄又唔係幾開心....
澄澄...呀妹...信我....
你地要開心番....
你地攪到我都唔開心l0r/_\
澄澄...我愛你已經有63日la~
我周不時都聽到d叫我放棄嘅"勸世良言"
不過我點都唔會放棄嫁=]
多謝你地咁關心我....
|