澄澄...生日大快樂 。◕‿-。 我今日去左一個仙境... 果到好凍... 我凍左兩個鐘... 其中我撞到一個我地學校嘅人... 佢問我喺到做咩... 我話我等緊一個我好愛好愛嘅人... 我要親口同佢講生日快樂... 好彩我最後都等到=] 澄澄...love you...73日☜♥☞