傻妹...我會早d訓.... 唉...下星期六又要比賽lur... 下星期日日放學校都留喺學校... 我諗日日返到屋企都琅成7點幾.... 冇計la.... 今次比賽咁重要.... 如果傻妹會等我放學就好lur... 我會開心到彈起.... 唉...因為今次比賽.... 我呢個"Kill神"同Jaa Jaa呢"Kill王"... 我地又要重出江湖... 新人...你地向我地學下野la... 唉...隻手仲未好... 傻妹...我愛你