唉...到低我有冇朋友嫁?! 點解我好似冇朋友咁嫁?! 同學我就有... 出面d朋友我又唔想同佢地挽... 學校中4就會分班.... 離中4仲有4個月到... 我好想同班上面d人可以friend d 希望可以啦.... 又可能中4分班.... 對我黎講...可能... 唔係唔好.../____\ 傻妹...我好認真咁同你講... 我呢世都會咁愛你... 我知個個人中意人戈陣都一定會咁講... 但係我係講真嘅... 對你一定唔會變....