今日好悶... 都冇溫書... 又冇人約出去/___\ 又冇野做... 連電視都冇野睇... 訓喺張床到... 諗左好多野... 都係諗番上一篇QOOZA戈D野... 就係咁諗左成日... 傻妹...唔經唔覺我中意都已經有...101日 都唔係好耐姐... 到依加我都係咁中意你...