今日測物理.... 我諗可以9字頭掛.... 最少都應該會有8字頭.... 今日派左化學.... 分數都唔錯.... 呀妹...下次再努力>< 數學都講左分.... 一個字"低" 都唔知咩事會咁/____\ 一向都唔錯.... 可能係咁次太有信心啦.... 都冇咩溫.... 下次...下次...我下次一定會重上高位.... 今日經公同地理.... 整番部計數機.... 好囧=P 放學同林MING......Jaa Jaa 去左飲貢茶....