人氣突破100啦 ..耶耶
今日系禮拜6 ..
朝早岩岩1O點起身 ..
睇左陣電視就打機 ..
好好玩好好玩 ..
2:OO到 老豆同細佬都番左 ..
自己煮麵食 ..
YuMMY YuMMY ..
跟住做咩 ??
緊系繼續打機啦 ..
0n下MSn .. 因為打吾到機 .. ;@
話禁快就食晚飯 ..
老豆同細佬去買 {費事煮 }(又吾洗我去 ) ; } ..
估計今晚吾系睇電視就打機 .. Or 用電腦 //