今日超凍啊~~~~我滴班出現左幾對情侶bor~呵呵~
不過我希望1E都開開心心的過下去~】
聽日要燒烤~希望可以玩得開心點啦~
我的best fd ,我聽日想牽著你們的手,給我溫暖,好嗎?
請留cm~thx
今日陸運會,我系黃社、但系黃社的社長有點恐怖,不過人是有點好、我今日跑步跑第三名,可以入決賽、
我要加油!加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油加油!!!
yellow house is best!!
yellow house 一定win~
win win win win
黃社一定winwinwinwinwinwinwinwin!
聽日系陸運會、在陸運會要叫口號、肯定要叫到我喉嚨的疼死了。不過我要加油。相信自己,要對自己有點信心才可以得到成功、
所以黃社隊員、我們一起加油把、、、、、
加油加油加油!!
口號:
我滴人多多、我滴才多多
我滴人多才多羅獎多
我滴同一心
我滴齊一心
我滴同心齊心羅第一!!!
黃社加油。。。。
不過我的朋友,你們也要加油啊~!!
今日放學,有社員大會、我地系黃社,黃社的社長是F.5 的、我們就坐在canteen聽住兩位社長講。當時真系好悶啊。。。
之後鄧鈞源代表我們F.1去讀口號、還有啊、嗰個講完一樣野就會講好好好好好、、
然後楊珏熙同埋班長就出去玩遊戲。贏的是班長,獎品是一件社衫、
仲之今日咧、系社員大會果度我同常安然只是講一句字、就系“好”
今日我地fd去天恩打波,還以為佢哋今日會玩得開心點,但系佢哋打玩波之後,華講卑我聽、佢話果班女仔系度玩緊誠實與大膽,然後杨珏熙輸左、果班女仔就話,要佢去罵瑩、
我們有冇得罪佢哋,佢哋點計有甘做啊!!
撲街啊!!
就算我今日冇去,我都鬧啊、、、、
我替瑩不值啊、
屌你老母啊!!!