今日神咁早就要練田俓,,,,去天水圍運動場,,,,,練到11點半,,,之後去左網巴打兩粒,,,,之後陪fd去搵人,,,,搵唔到喎=.=,,,之後返屋k,食完野,,,3點半,,,仲早,,,去街行行,點知阻到班fd,,,,同佢地吹水,,,,5點半返屋k
♣°×°!█〃×\★_我願意永遠♥愛♥着你..*》×`★﹡﹏"⊿