彩虹, 是我與你心間的一道橋.

我的心情, 透過這道橋, 一一讓你知道

s2004070
暱稱: 小Q
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
再見,我的qooza.
2008-04-16
2008-04-15
2008-04-14
2008-04-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋
2005 年 11 月 4 日  星期五   晴天
walkathon~ 愉快

walkathon呀~kAlahahe~

好happy la~傾計計~

完左之後8個人一齊去KFC~又play true or true~

食埋lunch~今日好似變左我係垃圾筒咁~

跟住去法院附近sit~stupid同april走左之後~

去影相相~之後咩行街呀~食野呀咁~

6點到去小食部找karen媽咪~我覺得我地好呆lor~咁wait發~

之後ka mo黎左~一齊走走~陪佢行返去友愛...

好暗呀個天~我怕黑黑呀>< 真係好想o係呢個時侯有男仔陪~

去到ka mo樓下見到stupid~本來係ka mo話送返我and唐出去~

e家有stupid陪~唔洗lu~stupid一送就送到去siu hong lu~

唉~好累呀~唔得la我~ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

 

刊登時間︰2005-11-09 08:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 3 日  星期四   晴天
cells~ 驚訝

今日開cells好happy~睇下個個細個ge樣樣~

kakakaka~6少細個哥時好cute呀~

同e+真係好唔同lor~~~~~~~

epa挀左la~都係驚喜la~係種從谷底爬上黎的feel~

why? because.. 一開始以為only58~卻未+M.C.....82...

再發現+少13分.....無奈...今次ut好不幸...咁多+分problem~

 

刊登時間︰2005-11-09 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 2 日  星期三   晴天
his堂... 不安

都係唔想say成績...

但係真係想講下history...

mr chow咁ge做法...真係make me有d想cry...

佢7x以上哥d都讀...我就o岩o岩70...

佢讀左成3x個...so many people higher than me><

我好sad...點知...計錯分...佢加少左5分...我先好dd...

lunch~原來MC又改錯2分~全班up 2marks~

HEC整餅...OK la~又比人鬧咁lor....唔係TKK呀.........

放學都差唔多...true or data.....

kelly~the food name type later~sleep la

_______________________

真的很想對他說,卻怕........

 

刊登時間︰2005-11-02 11:32 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天
上學日 愉快

又係返學~

同樣ge野唔想再say:就係唔講result la~

今日仲要當值~唔係話辛苦...

only tired 姐..................

唔講la~

_______________________________

若然他知道了, 會怎麼樣...

刊登時間︰2005-11-02 11:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 31 日  星期一   晴天
返sch la~ 開心

好yeah~呆在家2 days~返sch la~

返sch做左d咩都唔special講la~

唔想講result....

今日都好happy la~

因為............因為...........................................

XXXX XXXX XXXXXX~

_________________________

為何...

沒付出的,能得回報;

有付出的,卻沒回報.

刊登時間︰2005-11-02 11:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天
nothing to do~ 開心

今日冇咩do~機都唔想打~

結果訓左好耐~全日計13 hours~

kakakakakaka~都唔知有咩say la~

_______________

只有付出~沒有回報~

刊登時間︰2005-11-02 11:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天
kaka~好好笑~ 滿足

考完試解放~打機機去lu~

今日4點半同唐唐去借書直落打binno~

6點2到start~兩個傻女學人打binno~

唔知d野要等幾耐...見到個冬菇浮ge o係度笑...

唐唐打返home求救~ka~都唔大幫助~

話d魚蛋唔出水就得~20mins後仲出水

魚蛋的話:[小姐~你浸咁耐...我吸哂湯la...]

結果乜都等成15mins先食...冬菇仔仲好可憐咁浸左30mins~

跟住到左尾..先發覺...e...點解有d雞肉ge...

雞肉的話:[好la~你地記起la咩~o係湯度浸左成1hour~搞到人地老哂~正衰人~]

大家可能奇怪...你地究竟食左幾耐ar,,

唔耐ge~2.5hrs~食到8點8only~加左3次水~

後面張table換左3次人咁姐~大家都係打binno~

_________

to 上次有玩true or true的人~

對於我上次up ge answer~係我當時未諗清楚的答案~

也許唔太準~唔o岩ga~而真ge answer係乜~唔知呢~

刊登時間︰2005-11-02 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天
考完LA~ 開心

UT last day~2點起呀~4點半終於全部溫左一次la..

不過真係好好好好唔熟~再溫多幾次~之彼當然又係去休休先la~

o係751度重新背多次...7:50到sch又o係度背多幾次...

不過都係唔識~填充已因為睇錯題號~搞左兩個字~

之後M.C....唔識呀~有唔少都係撞......

long ques..d野low埋一齊考...唔知邊d先o岩...

考完試la~由得佢死la~等影相...,企ms ma隔離~

ms ma話佢自己肥左...扣唔埋....><

跟住上lib借還書..點知比人拉左去做野~是旦la~見lib冷氣夠...

跟住影model student~唔制~又係第一排~ 企ms chan隔離~

最後影lib p~唔洗企第一排la~我唔係head ma~^^

影完相相...唐佢地行先la><...我同娟娟為左等埋蔡君君...冇跟佢地~

跟住蔡君君要搵黎子子~又等埋~跟住我同娟娟去toilet~

跟住我同娟娟去完又要等黎子子同mr wong傾完計先得...

結果~ka...1點先起程出發~黎子子沿路上講錯幾次野~我"滅"左佢3次~

佢成日都link link link~link佢個頭~又link又dicky-.-

跟住去到都係食野la~12個人~食得好happy~

食完左~benny同justin去食cup noodles~走先~

我地去左文具部~wawawa~撞到好多人lor~

最後3:40到去TMC玩true or true~0.0

好激lor~玩到蔡君君好委屈好似喊咁...跟住ka mo又面紅~唐唐又成日都要回避...

玩到咁上下~就5點到la~我地改為吹水~唔轉黎轉去咁煩la~之後5點半走人~

本來同唐唐去食dinner~好累呀~改聽日~

刊登時間︰2005-10-30 02:30 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 27 日  星期四   晴天
MATHS LU~ 開心

today is her birthday~happy birthday 呀~

第4日la~maths maths呀~

ok la~except最尾哥題~都識ge~

最尾哥題的題目真係出得唔好lor~

都唔知佢想點答~~

跟住又係去左行街食野先返lor~

tomorrow last day la~

中史...來吧中史~過來殺掉我吧~

我都成4.5點先開始溫~

到左我溫到唐開國未到貞覲..已經要sleep lu~

聽日要2點起~ut..你終於就要完LA~

刊登時間︰2005-10-30 12:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 26 日  星期三   晴天
chin and epa 不安

haha~上篇講左~今日兩點起呀~

<<<<<講下我的生活習慣先la~if I 要4點起~為防我懶床...

<<<<<我會事先較快2hours~然後再較6點響

好la入正題~溫左3個半hour的EPA~終於背熟d communication la~

跟住去sleep30mins~上左車再溫返中文~唔記得左好多.....QQ

考中文~so angry~TKK出d冇教我地的野~GO DIE LA=.=

EPA...OK ge....難d lor~

.............

聽日考maths呀~考完去eat KFC,行街街with 唐and benny~

返home我可以sleep返一日~SO tired~ZzZzzzzzzzzzz

 

 

 

 

刊登時間︰2005-10-30 11:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]