oh.... 今日最後一日番學.... 番到去望完彌撒之後.... 去左肥謙屋企打機.... 打到唔夠時間食飯....唯有買個包食算~~ 跟住番學校...玩game.... 幾得意....幾好玩.... 今年冇禮物~~ 不過都有人送聖誕卡比我~~ 都好耐冇收過la~~多謝送比我d人~~ 放左搵我家姐~~ 食下午茶~~ 跟住番屋企.... 天日開始放假.... 又要渡過一個沉悶既假期~~