好奈冇打Qooza喇,
超懶...唉...
上左兩日課喇,
唉...超慘,
第一日就有HW喇,
啲 Miss,牙Sir,
有啲好,有啲惡咁喇...
不果F.3一定要超努力。
今日係第三日放假喇
悶都想死
平時返學想放假
但係今次景然感覺
放假仲悶過返學
真係反常
唉... ...