上左f.2既生活真係好唔同-.-''
功課都多左-.-""同學門都成熟左(我都不例外..汗")
班上面黎左幾個新同學...
講講其中三個啦@_@"
第一個:郭海型(唔識打你個名..逃)
佢份人好好嫁@_@成日傻笑(汗")
大家不妨同佢相處下啦
第二個:文心吊(34F個仔)
汗汗汗""一句講晒
GaG神一名....廢話連遍.. 講到廢話無人夠佢黎
第三個:鄧子傑
小肥仔a_a...份人cool...不過都幾搞笑
我會係哩幾日同佢講野嫁啦....
-------------------------我是一條可愛的線--------------------------
發現自己好鐘意上 中文+歷屎
兩個都係GaG堂a_a"
我就打兩個GaG出黎同大家分享啦
1. 某miss:我插唔入呀....幫幫手呀唔該
某人:miss 我都插唔入啵
2. 都唔算GaG既....就係我地既大波miss
34F...我為左佢受左唔小苦....就係唔敢望佢既"波"....
好啦-.-最後一句
我係鐘意佢a_a吹咩
|