s20081122 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
  人氣:1823 
 

   詠春傳正統,華夏振雄風!!!

                                                                                                      
               葉問-詠春一代宗師!!!
 
 
我 的 資 料

暱稱: 傻仔主席
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
"咁都得???!!!"
War Game
做jim
打波
日 誌 分 類
全部 (73)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 73
留言總數: 197
今日人氣: 4
累積人氣: 1823
RSS Feed
2009 年 9 月 19 日  星期六   酷熱
   
我,鏘鏘,韜b,蔡神,jeoy可能會去睇東亞運呀!!!! 愉快

2009年9月19日

今日,我,鏘鏘,韜b,蔡神,jeoy入左校隊,仲係到practic。最後,啊sir話啊sir會去打東亞運,仲話有票比埋我地,問我地有邊個去,我地個個都舉左手。所以我,鏘鏘,韜b,蔡神,jeoy可能會去睇東亞運呀!!!!

仲有,走個陣時鏘鏘請我飲「思樂冰」呀!!!!真好多謝你呀!!!!

病左呀!!!屌你老母!!!!師父!!!!你聽我講啦!!!!你送條底褲俾人做生日禮物啦!!!人地一定會鐘意架!!!!!!!!!!!!!!

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 9 月 15 日  星期二   暴雨
   
係home 愉快

2009年9月15日

今日因為8號風球所以唔屎番學。六幾點就起左身,做左一陣野,跟住去左睇新聞,最後都係訓番,訓到09:30a.m。我今睇左個個「KIVA」,好好睇呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 9 月 14 日  星期一   晴天
   
唔知呀~ 鬱悶

2009年9月14日

今日都冇咩特別嘅~只係午息個陣時,同師父去睇d左野姐~跟住個賤人打師父,師父唔同佢打,但係唔係「牛底」係有特別原因~佢知道自己誤會左,所以佢同我講下一次再見到個賤人就打佢一鍋。咁我都想佢咁做~因為我都好想打佢好耐!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天
   
番學嘅第四日. 疲倦

2009年9月4日

今日,係番學嘅第四日。係我上maths堂個陣時.陳sir無啦啦同我地講琴日教2c班Maths個陣時教錯哂d數,因為佢琴日仲係懵懵地,真係好好笑,但係真係燉某某人可憐啦~

今日唔知做咩野,又暈又想嘔,隻眼又勁痛喎~訓又訓唔到!!好慘呀!!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天
   
my日記~ 呆滯

2009年9月3日

今日其實冇咩特別~JUST english堂個陣時見到某某人,仲要同佢一組,都算ok嘅~但係有樣失敗嘅野,就係攞唔到佢隔離個個嘅msn呀!!!!!!!不過,我一定會努力架!!

仲有,琴日某某人比左人地個qooza我睇,就係http://blog.qooza.hk/*****09。咁我都唔會衰到講哂人地個網址出黎嘅~佢係咁爆粗話我地班,但係自己又係到玩!~其實我覺得佢打哩篇野先係最白痴~~~


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »