|
|
聽日放假...^ ^同嘉宜去街街 ^^happy  |
分類: 未分類 |
今日我地都好好...
冇俾miss罵...
^ ^
好開心啊...
今日冇咩事發生...
聽日放假...
ya~~~
我同我既同學去街街...
去玩玩...
happy~~~
同嘉宜一齊去啊...
嗯...
我地中諗住去影貼紙相啊...
happy...
明天會係美好既一天...
^ ^ 
|
| 發表時間:2008-10-06 06:57 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 170 | »
|
|