真無聊...玩番夢之..
真可憐....女班長估吾到你系d甘既人.. 你日後日子難挨啦**
我也不會理你了.... 見你冇咩朋友先同你玩..... 全班不理你..很可憐呢''*
想出位- -!? o----- (*__*"''(汗)))
功課太多 你去死吧'*miss lam *