今日係家駒ge死忌 6月30日, 我亦都係第一次花最長時間做ge第一次影片, 6月30日係一個特別ge日子, 唔知大家仲記唔記得佢呢 ? 又或可能係80後ge你又知唔知佢係邊個呢? 自己用左好多心機做ga 做得5好請多多原諒 請睇以下3條片:
什麼是公平正義?公平, 有公道之以平均。 正義,“規則”權利的平等。 公平......(閱讀全文)
5知大家係e排有無睇電影呢?
而我今日就去左戲院睇 ↘ &nbs......(閱讀全文)
今日我一如以往咁落去去跑步, 去運動場跑步ge途中,天氣晴朗, 今日確係個跑步ge好日子, 所以我帶住微笑去運動場, 係我ge前面有一班學生妹(信義)•••••• 我當然不以為意......(閱讀全文)
係我講今日ge經歷之前,請大家睇睇e段片 ↓
5知大家有冇記憶曾幾何時睇過[最美麗的第七天]呢套劇集呢? 而我今日同阿肥、盧ㄨ隆去左e個浪漫而又美麗ge地方──影......(閱讀全文)