| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007-12-23(聚會)  |
分類: 未分類 |
今日係我地第一次搞聚會,搞得唔錯
21號晚上番大陸,好開心
22號,同D friend去行街街..嘻嘻
23號下午去酒樓打邊爐
同D friend玩到8點幾差唔多9點先番屋企
好彩距地送我地番來
如果唔係,我地幾個女仔唔敢番屋企
嘻嘻..
距地真係好好人
距地困我地話,你地自己走啦
嚇死我地
之後距地話我地送泥地番去啦
即時無甘驚..

|
| 發表時間:2007-12-27 02:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| $5蚊街既爛杯..我唔希罕 |
分類: 未分類 |
今日係我係中學第一次參加聖誕聯歡會..應該就係好開心.. 琴日生日,陳sir送左禮物比我..勁開心..陳sir thx 先講開心既事先啦~最開心就係食野同埋玩遊戲果時 食野就係體到自己果組D食物比人食細 玩遊戲就好刺激la~ 但去刀交換禮物,就一D刀唔開心.. 明明講左話$15蚊或以上 D人一D刀唔首信用 買埋$5蚊街果D杯.. 呀欣收左..即時比左人 我就掉左果隻杯......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-12-20 03:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 比人屈 |
分類: 未分類 |
今日我唔知算唔算luck.. 因為今日上P.E堂果時.. 距地著船櫗..刀比訓導捉刀.. 我著船櫗..距刀唔知..刀幾開心啦!!點知距話 要跑9分鐘 我跑完,頭刀暈細 番刀班房 米食飯lor.. 我刀開始派啦!!點知D人仲係刀話我地 我就好嬲甘番埋位 距地繼續......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-12-12 09:13 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 好lor..aR |
分類: 未分類 |
今日真係好lor呀!!上普通話堂果時..Miss就我地上去讀朗誦D野..我仲我開心甘笑啊陳頌賢..因為距係刀串我..甘距讀完啦!!下一個就係阿貞啦!!點知Miss叫我先..搞我自己好lor..出刀去..勁驚...腳刀震埋..到左最後..自己鼓起勇氣甘讀左出黎..距地同我講.話我好細聲..我讀果時,全部人靜細..仲驚.. |
| 發表時間:2007-12-10 09:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
阿慈生日同無奈  |
分類: 未分類 |
今日係阿慈生日,首先同距講聲Happy brithday..陸小雞話同阿慈慶祝生日..阿慈話無人陪.,甘就我同阿珊去..本來我刀唔多想 去架啦!!如果唔去又好似好衰甘..阿珊應成左..甘剩番我自己..甘米去lor..點知去刀獅子山..見刀陸小雞距D親戚..我地有D想走..有唔 識路..甘就等埋距地啦!!點知距地叫左兩個距地既小學同學..阿珊聽左陸小雞講..即時o細嘴lor..我地係果刀傾左一......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-12-08 08:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|