| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-03-09  |
分類: 未分類 |
唉~唔想爆粗都唔得 今日放學冇啦啦落雨 番到屋企~唔洗問 濕曬啦 頂~ 岩岩上完運動堂個身已經夠濕,唔病都算好彩了
近期d 天氣 真係變代無常,早兩日仲差d要開冷氣訓三十幾度,一兩日跌到得番10幾度,過兩日仲要十幾度都冇,haha 問你死未
所以各位要小心身體丫,,,,我自己都病左 不過差唔多好番啦 嘻嘻^^
番到台灣已經一個星期啦,慢慢又開始番呢邊d生活,不過都係唔想食野~可能食慣番澳門d野 搞到冇曬胃口,唉~唯有頂硬上~haha
妖,個死人總體經濟ge阿sir 人地番黎先岩岩上左一堂竟然同我講今個星期要小考~~我xxxxx他~~ 算數><" 你大曬 我冇得同你玩~唯有乖乖地溫習。
唉~呢個月真係破費 原先冇諗過睇羅志祥演唱會because冇曬飛,佢依家竟然又開場新ge~囉命咩,,,兩場加埋要5000 台紙~~~食都冇咁貴 haha~都係還在考慮
當中....不過楊丞琳呢 我一定會去稼啦~~~哈哈
今日打住咁多先~~唔想用腦住,近期想俾個腦休息下 @.@
i want to tell you any decision can make manay different result
|
| 發表時間:2010-03-09 12:48 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
JMa2 於 2010-03-09 01:53 PM 發表:
cm =)
|
網主回覆
HI~~lee好丫 Posted at 2010-03-09 04:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|