愛爆方力申

 

                                                            

s7955
暱稱: Winnie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉...
冇野...
...無奈...
鳴,..
T^T...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 50
今日人氣: 1
累積人氣: 634
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天
好可憐牙... 感動

今日好好可憐呀...明明今日我好易開心ga...翻到屋企就比我睇到一D5應該睇到ge日記,...個個人好冇人情味...以前都5係咁ga...唉...算la人係會變ga...人係會有自尊ga...以後都5會想在見到你la......死人XX邦.....永遠都當冇識過你呀...你以為你好好咩...你其實都係一個廢物來ga...呢個人係姓王/黃ga...唉,講哂出來la...已家開心哂...哈哈哈!!!

刊登時間︰2006-09-19 08:10 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 s7955 的日誌)


肥榮 於 2006-09-19 08:44 PM 發表:
哈...哈...唔知留咩好 wo-.-"""
你今日好悶心咩-.-??
唉...我明日就死啦....比你地班果d人玩死啦....
突別果果咩死邦...唉........做咩唔比我去其仔班 wo- -"'
係要去果班= =""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

今日有咩咁開心...你明日點死牙???我地班5會玩死你ga...果果咩死邦...牙...係5係胡建邦牙???咩其仔班牙...邊個叫其仔牙???
Posted at 2006-09-19 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]