愛爆方力申

 

                                                            

s7955
暱稱: Winnie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉...
冇野...
...無奈...
鳴,..
T^T...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 50
今日人氣: 11
累積人氣: 675
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天
聖經...=.=” 開心

死la...聽日要默英文la...死la,...=.=”點算牙...唉...仲味溫牙...不過一振我會溫ga...哈哈...不過後日要默中文牙....點算牙...唉,F2真係辛苦|a...救命牙!!!好慘牙...牙蚊就好la...係la,今日放學無la la有2個女人來同我地讀聖經wo...=.=”真係牙...仲講左成個鐘牙...真係慘。

☆☆◢◣◢◣☆☆☆☆☆☆☆☆◢◣◢◣☆☆☆
☆◥◤  ◥◤◢█◣◢█◣◥◤  ◥◤☆☆
☆◢ ∩∩ ◣■■一雙■■◢ ∩∩ ◣☆☆
☆◥≧。 ≦◤◥■一對■◤◥≧。 ≦◤☆
●╮◤◥◤◥☆☆◥■■◤☆☆◤◥◤◥ ╭○
☆╰◢◣◢◣☆☆☆◥◤☆☆☆◢◣◢◣╯☆☆

 

刊登時間︰2006-09-20 07:30 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 s7955 的日誌)


肥榮 於 2006-09-20 07:50 PM 發表:
哈...哈....中2都話辛苦...咁升到中5你點算=.=""唉.......默書 ja ma...好易的^^"
啊蚊有幾好啊.佢地味又係咁上=.=""你中2佢又係中2有咩分別....你a班應該同c班一樣嫁 wo....都無咩野做=o="你升到中4就無咩默書嫁啦.....但多左小測 hehehehe....等多2年啦......年青人^^"
聖經堂幾好啊.....你地係唔係叮噹教先-o-?姐係你地以前果果班主任啊....佢上堂係唔會有人訓嫁.因為佢講d野好好笑^^".........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]