| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 20 日 星期三  | |
聖經...=.=”  |
死la...聽日要默英文la...死la,...=.=”點算牙...唉...仲味溫牙...不過一振我會溫ga...哈哈...不過後日要默中文牙....點算牙...唉,F2真係辛苦|a... 救命牙!!!好慘牙...牙蚊就好la...係la,今日放學無la la有2個女人來同我地讀聖經wo...=.=”真係牙...仲講左成個鐘牙...真係慘。
☆☆◢◣◢◣☆☆☆☆☆☆☆☆◢◣◢◣☆☆☆
☆◥◤ ◥◤◢█◣◢█◣◥◤ ◥◤☆☆
☆◢ ∩∩ ◣■■一雙■■◢ ∩∩ ◣☆☆
☆◥≧。 ≦◤◥■一對■◤◥≧。 ≦◤☆
●╮◤◥◤◥☆☆◥■■◤☆☆◤◥◤◥ ╭○
☆╰◢◣◢◣☆☆☆◥◤☆☆☆◢◣◢◣╯☆☆
|
刊登時間︰2006-09-20 07:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
肥榮 於 2006-09-20 07:50 PM 發表:
哈...哈....中2都話辛苦...咁升到中5你點算=.=""唉.......默書 ja ma...好易的^^"
啊蚊有幾好啊.佢地味又係咁上=.=""你中2佢又係中2有咩分別....你a班應該同c班一樣嫁 wo....都無咩野做=o="你升到中4就無咩默書嫁啦.....但多左小測 hehehehe....等多2年啦......年青人^^"
聖經堂幾好啊.....你地係唔係叮噹教先-o-?姐係你地以前果果班主任啊....佢上堂係唔會有人訓嫁.因為佢講d野好好笑^^".........
|
|