s9801019
暱稱: 西西
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
最新文章
2008-10-15
2008-10-01
2008-09-05
我要鬧人!!!
2008-05-24
好友名單
網站連結
Prince008的網路日誌
王子weblog
王子香港後援會
自制Puzzle
阿緯weblog
鬼鬼weblog
棒棒堂香港後援會
日誌統計
文章總數: 193
留言總數: 23
今日人氣: 3
累積人氣: 1740
2008 年 1 月 23 日  星期三   陰天


2008-01-23 開心 分類: 未分類

最近愛上---元衛覺醒...

佢地d歌好好聽,不過唔知點解紅唔起,

人氣都已經慢慢上升中...加油~~

                                   元衛覺醒 - 靠近

雖然係舊歌,不過好正...

                                 元衛覺醒 - 下流社會

呢首就係佢地隻新碟ge主打歌...

發表時間:2008-01-23 07:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


2008-01-22 分類: 未分類

今日lunch同阿丁慶祝生日,

佢一定好感動,我地食左個海綿蛋糕,

中間有芝士ga,好好味~

阿丁生日快樂~

發表時間:2008-01-22 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


2008-01-19 分類: 未分類

今日去左賣旗,

星期六都要同平時一樣時間起身,唉...

我地一開始冇人敢叫人買旗,

不過等左一陣,我地就敢la,

有好多人主動行過黎同我地買,

我地果道係街市,所以多數都係一d公公婆婆,

本來諗住d老人家冇錢都唔會買ga la,

點知買得最多都係d老人家,

有個婆婆走過黎叫左我一聲"四眼妹"然後好開心咁同我買左支旗,

帶左咁耐眼鏡真係第一次比人叫我四眼妹...嘻~

有幾個人都比$20,有幾個$10,最少果個比兩毫子(無奈)...

有d人見到我地就特登行得好快,又有d叫左佢都肯唔買,有d話冇散紙,

香港有好大方ge人,也有1,2蚊都唔比ge人...人ge真面目就係咁ga la~

我叫左兩個外國人賣左支旗,好開心,

好彩佢地過黎果陣冇問我野咋,因為我會唔知點答佢...英美d人特別nice,真好~

我地個旗袋賣到好重,隻手都就黎斷,累成咁得支烏龍茶= ="

我地完左之後同money出左mk買3,搵極都搵唔到岩心水ge"嬲"~

我一陣仲要去姑婆果道食飯,坐多陣就要出發...真係好多街出,好開心~

發表時間:2008-01-19 05:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
站內搜尋