|
|
2007 年 11 月 19 日 星期一  |
去???唔去???  |
分類: 未分類 |
我今日同money,蚯蚓出左mk,
本來話蚯蚓要去現代教育交報名表,
點知佢冇帶張表,無奈...
之後我去左食貴的墨魚丸,
我諗都下次,,,掛...hehe~~
我見到一個棒棒糖公仔,勁得意,
好想買,不過都係果句,貴ar~
遲d去西9睇下,希望會平d la,勁想要(好想生日tim,keke...)~~
聽晚去唔去amp睇美眉好ar???
超超超想去ar,不過太夜la,
第日又要反學,but佢地真係好難得先黎一次wo...
好煩,,,好煩,,,好煩ar~
ps:同上次一樣,一諗起佢地係香港我會發癲,好high ar~~
|
| 發表時間:2007-11-19 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 18 日 星期日  |
Welcome to Hong Kong~  |
分類: 未分類 |
首先要同黑澀會美眉講聲"Welcome to Hong Kong~",
因為我冇去apm睇佢地,只可以講呢句去歡迎佢地...
聽講話andy哥整親,仲話唔再黎香港宣傳tim,
希望佢只係講下好la,我今次都冇見到佢地真人,
我要等下一次ga ma,我20號同今晚都勁想去amp,不過太夜,唉...冇la冇la~
仲有接機d人話,mei mei,,,,丫頭和Apple嚇到哭了,
不知道她們是感動還是真的嚇哭了...(希望係前者la~)
|
| 發表時間:2007-11-18 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 65 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|