唉..............
今日真係勁黑仔呀!
原本個EPA老師話16/5先至要交本EPA作業,
所以我咪張本EPA作業放響屋企度囉!
點知個Miss話今日要交番本野出黎,
無交既就要扣分。
哇!
原來個老師話今日要交番本作業,
聽日先比番本作業過我地!
我就因為尋日唔係太留心上堂,
搞到自已被人扣分。
唉................有無搞錯喎!
真係有時好唔like自已囉!