♥[[ SuI 諾 ♀生活錄}*♫
"情"字總是troublesome的...難搞係啦!!
sAmUeL_wOnG
暱稱: SiU 諾
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
學校d人好煩呀...
今日教會bbq好好玩呀
攰死...
難忘似過山車的一星期...
對唔住呀!!
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 54
今日人氣: 0
累積人氣: 1011
2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


算係咁啦... 分類: 未分類

我咁多日冇打就係因為我諗緊一個問題,

到底佢同我依家算係點呢??= ="

我諗極都諗唔清,

我同佢唔清唔楚咁...

因為一個小小既誤會,

搞到我唔知傻左邊條根,

我做左d好不智既行為,

但係就係因為咁,

答案就慢慢出左黎...

雖然答案依家係要時間先可以浮曬出黎既,

不過總算係一個機會呀......

(閱讀全文)



2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


忙緊... 分類: 未分類

我依家好忙,

睇日打番....

但係我要講既係,

東亞運動會足球冠軍戰香港贏日本5:3,好好睇呀...

我係現場同我老豆睇,

見到d人睇到好興奮,

我係其中一個...



選擇... 分類: 未分類

今朝我老豆居然又主動叫我去睇香港對日本既足球冠軍戰,

我唔係話唔鐘意睇, 但係其實我只係鐘意睇入波嗰一該嫁炸, ^.^

不過佢叫到, 我冇理由唔去,

但係我要返bb, 朗朗又話同我去買3, wiwy個d又話去食野,

我到底要點安排呀d時間...

雖然我想返bb, 但係相比起我老豆,

我覺得我老豆重要d,

我好想同我老豆修補關係,

我想同佢好似3 4年級咁咁開心...

自從我4年級之後, 我寸左, 對......

(閱讀全文)



2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


係唔係只係我多心呢, 定係...??我唔知 分類: 未分類

今日放左學之後我就同左莫9, 9俊, 肥仔, 周國等等去打波,

因為我間學校今日係家長晚會既關係, 早放呀!!  woo...^^

我地由2:30到打到7:00到,

好high呀打到, 不過隻腳好痺呀咩事, 就斷咁制, /3\

不過好耐冇同呀ken打波啦, 斷都制呀我,

佢愈黎愈勁, 係咁屈我地高, 好在我唔都唔係廢嫁, 同佢打33 1:1,

一勝一敗...XD

依家我係到等我呀媽返黎,

希望佢唔好係咁話我d操行......

(閱讀全文)



2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


2009-12-10 分類: 未分類

聽日就係家長晚會啦,

雖然我唔使去,

我會去打波,

不過我諗我聽日打波都只係用黎relax一下自己,

我咪我唔會打得咁落力嫁啦,

莫9, 你唔好對我有太大期望wo...

愈黎愈近聽日,

我就愈黎愈驚,

我唔知Ms lam同Lo撚會同我呀媽講咩添,

我自己知自己好寸嘴, 操行頂多都係B,

但係我驚我呀媽係咁煩我呀......

(閱讀全文)