今日好攰 -______-||
要去人地屋企食飯 0口0
今日傻仔卓真係好q傻..
我估係佢自己整到爛左..
又係到屈人..
老化未老化囉..
1個禮拜唔會老化?
甘肯定?
你未話老化..大家好落台囉..
係要整到件事大哂喎..
真囧..