href="http://www.xanga.com/cursorshelp">cursorshelp
♥♥ 注意;;;;;;;
`- IF y0u think y0u can,,, Y0U CAN |||*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥ 現在的時間是 ♥♥
sIuYING204
暱稱: `- YinG ♥♥,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
`生日快樂 t0.....
`生日快樂 t0.....
`生日快樂 t0.....
HEY-
HEY-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
                                  . 只有我才是大傻瓜♠`.
                         *`因為只有才會愛上 ♥♥♥ |||||
               

 
  
  
 

2009/02/04,,

-[♥]              新的一年,新的開始。

                         我祝大家身體健康,學業進步,

                                                   牛年行大運,愈大愈靚女/仔!!!

`                      雖然係遲,,,旦係有心就吾怕遲嘛!!!   對???

-[♥]               今日第一日返學。

`                                  第一日返學就派卷,,,

`                                  第一科 : maths  -----  39 分

`                                  預左 -3-" ,,,  旦比上次好,,,

`                                  呵呵,,,,   全班得11 個合格,,,  -3-"

`                                  第二科 : listening & writing

`                                  頂,,, listening  得 50 分,,,( 從未試過)

`                                  writing  仲衰,,,  得 40 分 ( 又係未試過}

`                                  第三科 : 宗教-------- 42/80  (合格)

`                                  第四科 : 通識---------- 20/40 (合格)

`                                  第五科 : 中文(卷二) ---------- 54 . 5分

`                                  (卷一) ------------  53 . 6 分

P.S                         馮煒軒你要卑心機讀書吖!!!    ^3^"

 
                                          ♥♥THE_________END♥♥
  
                                                                                                                               BY,,,,,  YING`}
         
     cm,,,,,,cm`    :       [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   }
     p0st`   At  :    2009-02-04 07:05 PM }
       
                  `;}男...
                      吻-:}

       [只需一分鐘就可以碰到一個人,]
  [一小時
歡上一個人•一天上一個人,]
     [但需要花盡一生的時間去忘掉一個人。]

                                  . 只有我才是大傻瓜♠`.
                         *`因為只有才會愛上 ♥♥♥ |||||
               

 
  
  
 

2009/01/24,,

-[♥]                  生日快樂 t0   馮煒軒,,,,

-[♥]                  今次既考試好過上次好多好多倍,,,,

`                                今朝去左竹穩,,,,

`                                淨係食個早餐食到飽,,,

`                                無食到 lunch 就去左打波,,,

`                                今日已經收到第一封利是,,,

`                                吾知今年可吾可以突破到上年呢??

`                                 我記得上年好似豆到千二蚊,,,

`                                 打完波就去{呀麻}到幫手拎野,,,

`                                之後同{呀麻}就搭的士返我屋企到,,,

`                                頂,,, d  野多到你呀媽都吾認得,,,,

`                                如果我吾打波既話都會拎得晒既,,,,

P.S             祝大家 :     新年快樂 !!!

 
                                          ♥♥THE_________END♥♥
  
                                                                                                                               BY,,,,,  YING`}
         
     cm,,,,,,cm`    :       [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   }
     p0st`   At  :    2009-01-24 09:48 PM }
       
                  `;}男...
                      吻-:}

       [只需一分鐘就可以碰到一個人,]
  [一小時
歡上一個人•一天上一個人,]
     [但需要花盡一生的時間去忘掉一個人。]