| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
| 2009-11-28 |
分類: 未分類 |
2009 年 11 月 26 日
金日考中史
是非題填是or非
我睇錯左lo
填左T or F
心痛lo....會扣小小分架-[]-''
唉....都係下次睇清楚d先填
跟著放學lu...係學校小賣部等小公主
點知..我係小賣部待等左1陣
都見吾到佢
之我打比小公主
佢話差吾多係屋k樓下..-[]-''
我就話...你係到等我...我黎你h0me玩 xdd
上到佢h0me
佢叫我一起叩食cheese cake....wow
正牙....
thx你請我食牙...真係好正牙 =]]
baby打比我話...你係邊
我就話係小公主屋k玩
佢就同我講話我同有果d上黎玩先xdddd
之後bobo話冇所謂
but有果d又吾黎...得baby黎 xdd
洗碗..我就幫佢執屋k`xddd
好爽牙
執完佢屋k lu
baby話佢係恆福商場喇
我就下落街接佢上去bobo屋k
上到黎....食完野+煲片
bobo屋k勁好零食lo....xdd
仲要係england snack` wow
我地就去now既139睇自選恐怖片xdd
睇完2部恐怖片之後星川哥哥上埋黎
一起煲失憶界女王` =]]
睇完之後.....又睇番日本恐怖片
男仔全部訓曬
得女仔係到睇
但是我都有dd脈訓...so訓左1陣xddd
7:30左右lu....我就叫醒baby起身xdd
一起走....佢去到兆麟落車轉搭往屯碼既輕鐵
我就直搭505番屋k lu` =]
~~~完lu~~~
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 77 | »
|