I
l0vE
my
C.Y.F.
s0
much`
1天1粒糖` =]]]
sIu_yAn131
暱稱: yanb ;)
性別: 女
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
戀愛友達極速占卜 ;D
反架` -]
蘋果多酚愛情占卜;D
music` =]]]]


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

最新文章
2010-03-02
2010-02-14
2010-02-07
2010-01-31
2010-01-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (77)
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 376
今日人氣: 11
累積人氣: 2468
2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


2009-11-28 分類: 未分類

2009 年 11 月 26 日

金日考中史

是非題填是or非

我睇錯左lo

填左T or F

心痛lo....會扣小小分架-[]-''

唉....都係下次睇清楚d先

跟著放學lu...係學校小賣部等小公主

點知..我係小賣部待等左1陣

都見吾到佢

之我打比
小公主

佢話差吾多係屋k樓下..-[]-''

我就話...你係到等我...我黎你h0me玩 xdd

上到佢h0me

佢叫我一起叩食cheese cake....wow

正牙....

thx你請我食牙...真係好正牙 =]]
baby打比我話...你係邊

我就話係小公主屋k玩

佢就同我講話我同果d上黎玩先xdddd

之後bobo話冇所謂

but果d又吾黎...得baby黎 xdd

洗碗..我就幫佢執屋k`xddd

好爽牙

執完佢屋k lu

baby話佢係恆福商場喇

我就下落街接佢上去bobo屋k

上到黎....食完野+煲片

bobo屋k勁好零食lo....xdd

仲要係england snack` wow

我地就去now既139睇自選恐怖片xdd

睇完2部恐怖片之後星川哥哥上埋黎

一起煲失憶界女王` =]]

睇完之後.....又睇番日本恐怖片

男仔全部訓曬

得女仔係到睇

但是我都有dd脈訓...so訓左1陣xddd

7:30左右lu....我就叫醒baby起身xdd

一起走....佢去到兆麟落車轉搭往屯碼既輕鐵

我就直搭505番屋k  lu` =]

 ~~~完lu~~~