Music Playlist at MixPod.com
金日陪mAmA出M.K.整我部手機 ;D 之後行去朗豪坊間無印買8-9枝筆筆+candy.. 買左吾過一百蚊-0-'' hAhA,,,出M.K.好逼牙... 勁多人lo -3-'' 點lu,,,去左柏裕商業中心11樓拿番手機-] 部手機 d 羅斯鬆左-0-'' 等到6點先0k.....=[ 最後,等埋bAbA過來一齊撘車走 番到屯門,出街街吃飯...番屋企lu 開電腦,打bl0g-] 打完lu.... 留c0mm3nt牙....