| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|




2006 年 9 月 4 日 星期一  |
| 好攰呀 |
今日未夠7點就比人叫左起身...之後好早就返左石圍角
啦...上第1堂...家政.....比家政li叫我地幫佢洗野...我咁
大個第1次比人叫去洗野.....冷3刀濕左dd.....小息就落
左f.1.....之後上中文好悶...好眼訓呀....下1堂英文...比
miss嚴個fd miss張教....同miss嚴一樣咁嚴...之後食
完飯落到去見到肥豬返左..同文文傾左陣..又要上堂啦..
..上我最討厭ge數學堂...我地班主任就囉左e堂梨調位.
...坐low b c後面..刀5錯之後上i.s刀好悶...又同low b
c坐呀...放學啦...就落去等佢地放...之後去左食野....我
地送呀妹返屋企...之後返梨木lu....
|
| 刊登時間︰2006-09-04 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 63 | »
|